Στις Κυκλαδες εχουμε ενδοεπικοινωνια με το Αιολος ,εδρα Συρος και προσεγγισεις σε Δυτικες Κυκλαδες,Παρο,Τηνο Ανδρο,Λαυριο μονο αλλα προσωρινα γιατι απο Δεκέμβρη¨"μπαίνει"στη γραμμη και αλλο "ταχυπλοο"της ΝΕΛ για να καλύψει και τα υπόλοιπα νησια.
Σαφως πιο ανθρώπινο πλοιο από το Παναγία Χοζοβιώτισσα το Αιολος αλλα κατι δεν πάει καλά με την ταχύτητα του .
Το ξέραμε να πηγαίνει με 28 και 30 μίλια αλλά τωρα πιάνει δεν πιάνει τα 18.
Και ως ενα σημείο το καταλαβαίνουμε πάει με ταχύτητα συμβατικού ίσως με την κατώτερη ταχύτητα που μπορεί να χρησιμοποιήσει ,έτσι Συρο Πάρο κάνει 1,30 ώρα περίπου και ανάλογα και στα άλλα νησιά.
Ειναι κατανοητο λοιπόν καποιος που το χρησιμοποιεί να ξέρει ότι φεύγοντας από τη Συρο στις 7 το πρωι φτάνει στη Μήλο στις 11 όπως είναι ο προγραμματισμός του.
Αυτό ή μαλλον αυτα που δεν είναι κατανοητα είναι
1)πως καταφέρνει να φτανει στη Μηλο στις 12 το μεσημέρι
2)πως καταφέρνει τα εισητήρια του να είναι διπλάσια "ταχύπλοο" γαρ, και
3)Πως να μην ελέγχετε από τους αρμόδιους φορείς ....
Μην ξεχνάμε ότι είναι επιδοτούμενο αδρά από την πολιτεία όπως δεν ξεχνάμε και ότι δεν μας γνώρισαν ποτε το υψος της επιδότησης του.
Εγω πάντως εκανα τη σχετική καταγγελία μου στο 1520 στη γενικη γραμματεία καταναλωτη...
Ισως αν υπάρξουν πολλες καταγγελίες κατι να γίνει σχετικά.